Friday, October 28, 2011

Kandisky





Arghhhhhh!



Ok, saya menjerit sendiri waktu memegang buku ini " Kandisky" tulisan Helmut Friedel dan Annegret Hoberg minggu lalu. Saya jumpa buku ini di Petaling Jaya dengan harga RM259 (harga asal RM703).



Saya cium, peluk dan timang-timang buku yang berat ini. Aduhai, terimbas sungguh kenangan zaman belajar dulu.



Bertuahnya pelajar-pelajar sekarang. Lupakan dulu soal harga tetapi mudahnya mereka mendapat bekalan buku-buku.



Tahu tak zaman saya belajar dulu jangan harap boleh jumpa buku-buku begini bersepah-sepah di kedai buku. Zaman saya dulu, perlu tempah di pusat sumber sebab buku-buku itu kategori 'hot spot".



Hai, adik-adik sekalian belajar rajin-rajin ya .

No comments:

Bukan Wanita Biasa

KLWBC 2020: Bukan Wanita Biasa Zainal Rashid Ahmad wartawan dan penulis sastera.   Mei 11, 2020 09:00 +08  |  Durasi: 10 minit, 38 saat SENA...