Thursday, November 6, 2008

Tunas Cipta November 08


Waktu Salina Ibrahim 'memperkenalkan' saya dengan Bonda Ani, apa yang terlintas di hati saya adalah saya sudah terlalu lama tidak menulis dan hanya kembali menulis dengan aktif awal tahun ini.
Namun kerana menulis itu bukan hanya minat tetapi juga punca rezeki, saya tidak sukar untuk menyiapkan profil untuk ruangan Buah Pena MPR. Hanya sekitar 10 minit dan saya baca berulang kali antara percaya dengan tidak, perlukah saya forward tulisan itu pada Bonda Ani.
Respon Bonda Ani membuatkan saya e-mailkan tulisan itu walaupun banyak kali juga tersangkut gara-gara server di DBP yang tidak lancar (atau mungkin server di pejabat saya yang tidak lancar) .
Apapun, Tunas Cipta November sudah pun menemui khalayaknya. Paling saya suka apabila Namanya Willem de Kooning yang mengiringi
Buah Pena MPR.

3 comments:

Salina Ibrahim said...

tahniah ye, fiza. kita belum sempat beli & baca TC terbaru ni. belum kesempatan mencari kat kedai buku. apa2 pun moga semangat untuk 'balik ke pangkal jalan'. heheh

http://salinaibrahim.blogdrive.com

Korakora said...

saya tag kan puan utk Meja Kerja Kreatif. Berkongsi meja kerja kreatif sama ada di rumah atau di ofis.

Meja Kerja Kreatif Nazmi di http://kawat.blogspot.com/2008/11/meja-kerja-kreatif.html

hafizahiszahanid said...

Kak Sal,
Terima kasih.. ha memang nak menulis all out 2009. Mana tau boleh keluar novel Bukan Yang Kedua hehehehe

Nazmi,
Ya encik Nazmi. Terima kasih adanya.

Bukan Wanita Biasa

KLWBC 2020: Bukan Wanita Biasa Zainal Rashid Ahmad wartawan dan penulis sastera.   Mei 11, 2020 09:00 +08  |  Durasi: 10 minit, 38 saat SENA...