Friday, January 2, 2009

Love You Anyway ...


Arggghhhh.... Boyzone back! Jangan marah Ben! Semalam aku menghadap tv (Astro Fiesta channel 808) menonton Boyzone kembali beraksi. Maaflah kalau gila sikit, tapi wow.. they make me feel i'm 16 ! Wah... wah... wah... bestnya!


Ok, mungkin aku terlebih-lebih kat situ .. hehehe tapi emmm.. bunyinya macam bebudak remaja pula. Tapi, aku membesar dengan lagu-lagu dari boy band beginilah, New Kids On The Block (tapi maaflah aku tak suka sangat lagu baru diorang tu, apa Summer ? eeiii) dan Boyzone, Take That dan Color Me Bad.

Ok, aku suka sangat bila Boyzone reunion dan tak sabar nak menanti Take That pula! Paling aku suka lagu Picture of You .. (Ben, kau setuju tak kalau aku cakap dalam video clip tu Ronan handsome tuh !!!) Tapi satu yang aku sangat perasan, mereka tu Manzone dah... bukan Boyzone!

"Oh, jadi inilah boyfriend tak jadi you?," hubby aku sesekali mengusik bila tengok
aku tersengih tak sudah menengok Ronan Keating.

"Ya... and i must say, u the lucky one," hahahahaha... cover line beb!





ini mestilah Ronan dan isterinya, Yvonne.

Selepas mereka berpecah lapan tahun lalu, masing-masing nak buat album solo, tapi seperti dijangka, hanya Ronan saja yang berjaya. Lagipun dalam ramai-ramai, Ronan saja yang bersuara jantan. Lain-lain alahai... terutama Stephen Gately tu.. alahai....

Love you anyway - single pertama selepas lapan tahun.

Tell me what you want from me
So I can try to make you see
That I’m in no position for giving
Cos’ all I see you do is lie
And I can’t help but close my eyes
And wonder ’bout you in my life
I’m drowning in your tears

I’m delirious
Are you serious?
What goes on in your head?
I’m just curious
Cos’ I’m hanging here
Got me dangling here
Think your love, oh your love has got off my head

It’s unbelievably hard to love you
But I love you anyway
I’ve been trying too hard not to love you
But I love you anyway

3 comments:

ennieva fauzi said...

tapi aku minah habih ngan si stephen Gately tu...hahaha you have to admit that he is the cutest of all BZ...he looks forever young...

hafizahiszahanid said...

Tapi dia gay nyah!

Rebecca Ilham said...

Salam kak,

Take That sudah reunited sejak tahun 2006. Musim panas ini akan mengadakan konsert jelajah buat ketiga kali selepas The Ultimate Tour dan Beautiful World Tour. Album kedua sejak reunion juga sudah terbit dua atau tiga bulan lalu (single pertama Greatest Day).

- Die Hard Fan Take That Who Was Only 10 When They Split

Bukan Wanita Biasa

KLWBC 2020: Bukan Wanita Biasa Zainal Rashid Ahmad wartawan dan penulis sastera.   Mei 11, 2020 09:00 +08  |  Durasi: 10 minit, 38 saat SENA...