Wednesday, June 10, 2009

Tag Dr Ben

Ben, sebab aku sungguh-sungguh mengantuk dan pening dengan kerja-kerja ini, marilah kita bermain-main tag meng'tag' :D


1.Apa Perasaan Anda Sekarang? - Gembira sebab nak dapat CA, hahahahaha...

2.Saya nak makan... - Sekarang ni nak makan spagetti

3. Saya tak suka... - Menunggu

4.Impian saya? - Menjadi isteri solehah, ibu mithali, pekerja berdedikasi dan dihargai majikan dan tentu saja penulis yang disegani.

5.Haiwan yang saya tak suka? - Sebenarnya, saya tidak suka semua jenis haiwan kalau untuk dipelihara :D kalau setakat main geli-geli takut tu.. emm.. tak da kut.

6.Saya harapkan... - Hidup berbahagia dunia akhirat

7.Jika boleh putarkan masa? - Saya nak jadi lawyer ... heheheh.. cita-cita zaman sekolah, atau jadi hematologist !

8.Saya pada 10 tahun akan datang? - Emm.. harap saya sudah jadi editor ! :P

9.Handphone saya adalah sebuah? - Sudah tiga buah sejak 2000.

10.Saya pernah bercinta sebanyak? - Hahahhha... dua jer termasuk hubby ! I baik tau tak noti-noti tau Ben! :D Percayalah!

11.Saya suka pada... - Laut, senja nan merah, duduk dalam kedai buku, duduk tepi beranda minum kopi waktu hujan dan tengok Ugly Betty.

12.Kawan-kawan - Ramai dan suka hendak mengenal orang baru.

13.Pernah dikhianati? - Pernah. Oleh manusia yang kononnya 'sahabat karib'.

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? - Jauhi mereka sejauh yang mungkin. Kalau mereka datang semula, terima saja tetapi dengan lebih berhati-hati.

15.Kawan-kawan yang patut menerima tag ini: - Kak Chik!

5 comments:

ennieva fauzi said...

kufikir dirimu ingin menjadi doktor :)

Mmm...Ugly Betty ye...kuat betul penangan minah geek ni hahahaha

Fizahanid said...

heheheh.. ate hematologist tu doc la
yong !

Anuar Manshor said...

Ooo siapa yang cinta pertama itu?!haha

amiza khusyri said...

salam ziarah kak.

tahniah utk kemenangan HSBI 12.

amiza.

Fizahanid said...

Anuar,
Syhhh... adalah :)

Amiza,
Malu saya! apalah sgt dik oi.. baru sekali jer termenang. :)

Apa ada dengan Aku Anjing ?

Aku Anjing mungkin tajuk yang mengejutkan untuk sebuah kumpulan cerpen. Namun bagi pengarang, Saifullizan Yahaya, Aku Anjing dipil...