Friday, December 11, 2009

Andainya kukembali

Di pasaran mulai 12 Disember 2009. Selamat membaca.

5 comments:

salinaibrahim said...

wah, tahniahlah ya, fizah. nak tunggu complimentary dari buku prima ni...hehehe.

(Insya-allah akan beli, nanti tinjau kat toko buku karangkraf).

Fizahanid said...

Kak Sal, terima kasih banyak-banyak.
Kalau Buku Prima tak kasi, nanti saya kasi tau :D

ennieva fauzi said...

Untuk aku mesti ada kan? Suka lah dengan nama Mia Khaidina ni..sangat berbunyi Arab ye macam orangnya...

Bintang D'hati said...

Salam fiza,tahniah! seperti biasa...bintang akan meng'gaban'kan dirinya utk mencari dan membeli hehehe.

p/s boleh ajar saye menulis? Serius ni

izza8691 said...

Hafizah/Mia Khaidina - buku baru puan sgt bagus, sy suka...cubalah puan jgk review buku puan di blog Geng Kicap... (http://gengkicap.blogspot.com )

macam kata tukang ulas dr Geng Kicap tu, saya punx puashati dgn penamat Amri...erk ada plan nk buat part 2 tak cite ni...mesti best kan Amri "perang" dgn Umar di kamar mahkamah...

Apa ada dengan Aku Anjing ?

Aku Anjing mungkin tajuk yang mengejutkan untuk sebuah kumpulan cerpen. Namun bagi pengarang, Saifullizan Yahaya, Aku Anjing dipil...