Wednesday, November 19, 2008

Menjawab tag Nazmi Yaakub

Saya lewat nak menjawab tag Nazmi Yaakub sebabnya:

1) Saya tidak tersusun dari segi penyediaan meja kreatif.
Saya tidak ada meja pun! Selalunya menulis atas katil, atau laptop di atas katil, saya bersila di bawah.

2) Laptop tidak perlu meja letak atas riba
Nama pun lap top kan, jadi letak atas riba ajelah.. hahaha

3) Almari buku dirumah tidak ada bilik khas
Rumah saya dari dapur sampai ke ruang tamu dipenuhi rak buku dan buku-buku dan juga surat khabar lama yang tunggu masa dijual. Jadi, saya tidak mahu lagi letak rak-rak buku di dalam bilik. Sebab bilik pun kecil saja. Bilik tetamu sudah penuh baju kami anak beranak. Bilik kami anak beranak pun sudah penuh baju kami anak beranak. Selain buku, rumah saya penuh baju hehehhehehe

Jadi, bila hendak menulis, ambil saja laptop dari tempatnya, dan taip saja. Kadang-kadang di bilik, kadang-kadang depan tv, kadang-kadang di dapur.... di mana-mana yang anak-anak senang cari.

Gambar? aiseh... sebab tidak ada meja kreatif, tidak ada gambar lah kut?

2 comments:

Salina Ibrahim said...

kita pun dah jawab tag nazmi. singgahlah 'rumah' kita...

hafizahiszahanid said...

Ok, saya akan ke sana.

Bukan Wanita Biasa

KLWBC 2020: Bukan Wanita Biasa Zainal Rashid Ahmad wartawan dan penulis sastera.   Mei 11, 2020 09:00 +08  |  Durasi: 10 minit, 38 saat SENA...